Po roce opět zpět

Je to téměř rok, co jsem zde přidávala poslední příspěvek. Pak přišel takový frmol (nová práce, nový pes,..), že jsem nevěděla, kde mi hlava stojí, a na psaní článků nebylo ani pomyšlení.

Situace už se zase zklidňuje (anebo jsem si zvykla) a já můžu opět pokračovat v psaní. Co se chystá? V první řadě jsem rozhodla dát vale kosmetice, resp. článkům o ní. Kosmetických blogerek je celá řada a dámy jsou mnohem zapálenější a erudovanější, než – li má maličkost. Zjistila jsem však, že postrádám recenze na psí výrobky, ku příkladu při rozhodování, jestli ten nový materiál biothane stojí za tak hříšné peníze a jestli by nebyla dostačující varianta s horolezeckým lanem z provaznictví, nebo jaký pamlskovník, klikr, apod. Na oživení tedy přibudou  nové recenze s kynologickou tématikou (někde se ten nový pes projevit musí).

Samozřejmě hlavním tématem stále bude, kam vyrazit za přírodou. V brzké době  se chystám napsat o Vrbenských rybnících na Budějovicku. Již od loňska mi leží v hlavě Lom Na plachtě u Třebohostic a samozřejmě se můžete těšit i na pražské lokality, namátkou třeba Milíčovský háj nebo botanická zahrada Na Slupi.

Bohužel jedna špatná zpráva by tu byla. Manžel mi stále odmítá půjčovat teleobjektiv, takže se budete muset spokojit s jeho fotkami z míst, kde teleobjektivu bylo třeba :-). Slibuji, že se  budu snažit vyrábět fotky alespoň dokumentační a, jak říká manžel, biotopové 🙂

Takže to je zatím vše

Těšte se

Příspěvek byl publikován v rubrice Prahou známou i neznámou. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

